A. Tourist’s Friend Center (TFC) se nachází na místě, kde sídlí Sports Authority of Thailand (Huamark), nepřetržitá telefonní linka: 0 2314 1212
B. Thajský úřad Airport Authority of Thailand zřídil asistenční centra pro turisty v Thajsku:
Mezinárodní letiště Suvarnabhumi Airport
Asistenční centrum pro cestující - Passenger Assistance Center (PAC), kde informace poskytují zaměstnanci letiště, zástupci agentur jako např. Asociace thajských cestovních kanceláří (Association of Thai Travel Agent - ATTA), Asociace thajských hotelů (Thai Hotels Association), Thajský úřad pro cestovní ruch (Tourism Authority of Thailand – TAT), atd. Asistenční centrum se nachází mezi vstupy č. 7 a č.8 v příletové hale ve druhém patře terminálu pro cestující na mezinárodním letišti Suvarnabhumi Airport.
Nepřetržitá telefonní linka: 0 2132 9996 nebo volte poslední číslo 7
Nepřetržitá telefonní linka: 1722
Další centrum pro cestující - Airport Operation Center (AOPC) se nachází za odbavovacími přepážkami řady R v odletové hale ve 4.patře terminálu pro cestující na mezinárodním letišti Suvarnabhumi Airport.
Nepřetržitá telefonní linka: 0 2132 9950
Mezinárodní letiště Don Mueang
Asistenční centrum pro cestující - Passenger Assistance Center (PAC) se nachází na CIP 5 ve druhém patře terminálu č. 1 letiště Don Mueang.
Nepřetržitá telefonní linka: 02-535-3861
Z důvodů dopravních omezení se doporučuje cestovat na letiště s dostatečným časovým předstihem – min. 4 hodiny před odletem. Vlaková doprava Airport Rail Link je jedním ze způsobů, jak se na letiště dostat, další informace najdete na http://www.srtet.co.th/en/index.html
C. Asistenční služby pro cestující se nacházejí také v následujících stanicích nadzemní dráhy (sky train) a metra:
- Siam Square BTS Station (sky train)
- Phaya Thai BTS Station (sky train)
- Sala Daeng BTS Station (sky train)
- Hua Lampong MRT Station (metro)