Asistenční centra pro turisty v Thajsku

23/01/2014
A. Tourist’s Friend Center (TFC) se nachází na místě, kde sídlí Sports Authority of Thailand (Huamark), nepřetržitá telefonní linka: 0 2314 1212 B. Thajský úřad Airport Authority of Thailand zřídil asistenční centra pro turisty v Thajsku: Mezinárodní letiště Suvarnabhumi Airport Asistenční centrum pro cestující - Passenger Assistance Center (PAC), kde informace poskytují zaměstnanci letiště, zástupci agentur jako např. Asociace thajských cestovních kanceláří (Association of Thai Travel Agent - ATTA), Asociace thajských hotelů (Thai Hotels Association), Thajský úřad pro cestovní ruch (Tourism Authority of Thailand – TAT), atd. Asistenční centrum se nachází mezi vstupy č. 7 a č.8 v příletové hale ve druhém patře terminálu pro cestující na mezinárodním letišti Suvarnabhumi Airport. Nepřetržitá telefonní linka: 0 2132 9996 nebo volte poslední číslo 7 Nepřetržitá telefonní linka: 1722 Další centrum pro cestující - Airport Operation Center (AOPC) se nachází za odbavovacími přepážkami řady R v odletové hale ve 4.patře terminálu pro cestující na mezinárodním letišti Suvarnabhumi Airport. Nepřetržitá telefonní linka: 0 2132 9950 Mezinárodní letiště Don Mueang Asistenční centrum pro cestující - Passenger Assistance Center (PAC) se nachází na CIP 5 ve druhém patře terminálu č. 1 letiště Don Mueang. Nepřetržitá telefonní linka: 02-535-3861 Z důvodů dopravních omezení se doporučuje cestovat na letiště s dostatečným časovým předstihem – min. 4 hodiny před odletem. Vlaková doprava Airport Rail Link je jedním ze způsobů, jak se na letiště dostat, další informace najdete na http://www.srtet.co.th/en/index.html C. Asistenční služby pro cestující se nacházejí také v následujících stanicích nadzemní dráhy (sky train) a metra: - Siam Square BTS Station (sky train) - Phaya Thai BTS Station (sky train) - Sala Daeng BTS Station (sky train) - Hua Lampong MRT Station (metro)

Top